Cagladevecioglu Hanimlar ben dun ikili tarama icin kan verdim ultrasonda ense kalinliklari gayet iyi dedi ama sonuca bakalim Bide dedi boyle ultrasonda guzel cikip kanda skinti cikan varmi ?? Birde surekli Sola yatinca omzum cok agriyo sagima da yatiyorum Problem olrmu acaba
Mellekk Cagladevecioglu içini ferah tut canım insallah bi şey çıkmayacaktır . Banada öyle demişti doktorum şükür temiz çıktı. Ben sağa da Sola da yatıyorum .yüzüstü ve sırt üstü yatmadıgın sürece sıkıntı yok :)
Sibella86 Cagladevecioglu merhaba cinsiyeti hakkında birşey söyledi mi genelde ikili taramada cinsiyet söylenebiliyormuş
Mecvll Cagladevecioglu canım sağınada yat ikisinede yat yani kendini sadece sola yatmakla kısıtlama ben bi doktordan omumuştum riskli gebelere biz şart koşuyorus solunuza yatın die bende senin gibi hep sola yatıyordum tabi sola yatmak daha sağlıklı hem bebek hem anne için ama sağınada yatabilirsin
Fatiheren_61 Fatiheren_61 bende bugün gideceğim dr.aç mı tok mu gittiniz .dr.şikayetinizi söylemediniz mi ?
Cagladevecioglu Fatiheren_61 benim bulantim cok oldgu icin midem bos sayilirdi dun o heyecanla unuttum doktora sormayi
RabiaT Fatiheren_61 aç tok fark etmez. Ultrasona girecekseniz tok olun ve girmedne çikolata yiyin . Bebek sabit yatınca ölçüm yapamıyo doktor biraz gez çikolata ye gel diyo. Girmeden yaparsan vakit kaybı olmaz ☺️
Fatiheren_61 Cagladevecioglu öyle oluyor bende hep soracaklarımı unutuyorum eve gelince AA ben şunu sormayı unuttum 😊 kendi dr.ense ve burun kemiğine baktı sonuçlar iyi fakat kan verip diğer değerleri de görelim dedi.hayırlısı bakalım ne çıkacak
demet19 Ense kalınlığı kaç çıktı?Bazen olabilir kan ve yaş durumuna göre risk çıkabilir ams içinizi ferah tutun genelde değerler normal ise çokta sorun çıkmıyor.Sola yatmak kan akışı için önemli olsada Sağada yatabilirsin çok kasma 20.haftadan sonra daha önemli sol yatış pozisyonu önemli olan sırt üstü ve yüzüstü yatmamak
Cagladevecioglu demet19 sonucun kac ciktigini soylemedi kendi ekranina yansittilar gayet guzel dedi insallah hayirlisini versin rabbim cok sagol cnm 💜
Cagladevecioglu Fatiheren_61 ayni durumdayiz desene bir hafta on gune cikar dedi smdi catlarim merktan :) Rabbim saglklarni versin insallahhh
demet19 Cagladevecioglu sana bir kagıt vermiş olmalısma normalmdediyse hiç korkma herşeyi güzeldir annesi
Fatiheren_61 Cagladevecioglu Pazartesi almaya gideceğim sonuçları kendi doktorum ense kalınlığına vs bakmıştı yine aynı şeyleri söyledi bakalım kan nasıl çıkacak.dr kan da güzel Çıkar dedi ama bakalım 🤔
Simyasimya Günaydınn banada ense kalınlğı guzel dedi snras da sonuç sonuç gayet güzel çıktı smdi 17 haftadyız allah bebeklerimizi saglıkla almayı nasip etsin🥰🥰
Cagladevecioglu Mellekk insallah canim ruyalarima giriyodu asiri duygusalim bu aralar her hamis Gibi :) rabbim saglik Versin bebeklerimizi kucagmiza almayi Nasip etsin 😍💜💜