Sasahu Kızlar merhaba aranızda yüzük testi yapan var mı?alyansınızı ipe ya da saç telinize geçirip göbeğinizde ya da bileğinizin üzerinde tutuyorsunuz ileri geri giderse erkek daire çizerse kız deniliyor🙈bende şu şekilde çıkıyor 1. Daire 2. İleri geri 3. İleri geri 4. Daire şeklinde ama ben bir tane düşük yaptım ilki düşük yaptığım bebek mi yoksa şimdiki gebeliğim mi? Bilen var mı??
Didemm91 Sasahu ben yapmıştım canım 10 12 haftalıktı sanırım daire şeklinde hareket yapmıştı kız bebek bekliyorum 31 haftalık olduk şimdi ama kendi saç teline bağlaman lazım bir de sen tutma eli titremeyen biri tutsun