Dilber63 Test yaptım hayalet cızgı cıktı dun yapmıstım kan testı 3.49 çıkmıştı [url=https://hizliresim.com/6a0jO7][img]https://i.hizliresim.com/6a0jO7.jpg[/img][/url] bugun boyle cıktı varmı sızce 🥺🥺🤲🏻🤲🏻🤲🏻
gamze2208 Dilber63 bnmde ilk yaptiklarimda silik cikmisti boyle suan 23.haftamizdayiz tekrar erken gebelik testi yap bnce yada en kesn kan ver cnm rabbim diledigini versin
Dorukunannesi95 Dilber63 benim de boyleydi canim ayni dagilmis gibiydi de suan 11 haftalik hamileyim :) Allah gönlüne gore versin :)
Cansutgy91 Var gibi fakat ilki dağılmış test bozuk ya da fazla damlatmış olabilirsin testi tekrarla bence canım
Berrnaa Dilber63 cnm var gibi görünüyor inşallah hamilesindir🤗 En son ilişki gününü hatırlıyorsan ondan hesapla cnm kaç gn ise
Dilber63 Berrnaa soyle canm bn bı yumurtlamayı 14nde yakaladım bıde adeten 1hafta once. Bı hafta oncesınden hesaplarsam 11.cı gun bugun kuzum