Elisamm Hamiş anneler ben bisey sormak istiyorum. Ben 3 yil Snra tedavisiz kendiligimden hamile kaldim. Ilk hamileligim ama ne bulantim var nede canim bisey istiyor cok tuhafima gidiyo normalmi bu durum?
Birkedibirbebek Elisamm hayırlı olsun ve dua et olmasın olmamaya devam etsin de tadını çıkar 🤷🏻♀️ Herkeste her belirti olmuyor zatenn içini ferah tutt
AsilveAnnesi Elisamm benim de hic olmadi kusma bulantı uyku hali 31 haftalik olduk 😊 yani herkeste belirti olmuyor icinizi ferah tutun insallah boyle devam eder
Dilanyilmaz55 Ne güzel kuzum mide bulantısı olmadan kusma olmadan geçen haftaların tadını çıkar çünkü bian da kusma bulantı başlayınca öldürmüyo süründürüyo sen düşün artık gerisini 😂😂 rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip eder inşallah canım ❤
Diamondbaby Elisamm Cnm benimde hiç mide bulantım olmadı sadece bazı kokular rahatsız etti midemi karıştırdı. Ama onun dışında istifrar yaşamadım hiç. Her bünye her hamilelik bir değil ki 🤷♀️
94ipek Kişiden kişiye değişen bır durum tamamen 8 haftaya kadar bende oyleydim sonrasında ufak ufak bulantilar koku hassasiyetleri başladı şuanda 11.haftadayım hala öyle inşallah bulantın olmadan güzel bı hamilelik geçirirsin 🙏
Mlssa Elisamm İlla bulantıya gerek yokki canım ne güzel bulantın yok şükret,zor bir durummuş çünkü bulantı hali🤷🏻♀️Benim de bulantım hiç olmadı şükür 19+4 üz hala yok.