Can_ Güzel yüreğiniz, düşünceniz için teşekkür ederim 🌼 Herkes giydirmez öyle ikinci el diye 🙂 Bebekler çabuk büyüyor, abimin kızından tecrübeliyim. Dört yaşında şu an, yengem bi dünya şey almıştı dolabı dolmuştu bebeğin sonra bebek görmeye gelenler mevlüt okutunca gelenler falan artık hiç poşetinden çıkarmadan kendisi götürüyordu başkasına giderken bebek görmeye 🤪 O yüzden dedim hiç gerek yok benim almama, gelen giden zaten hediye getiriyor küçük gelicek olanları da hep gidip büyükleriyle değiştirmeyi düşünüyorum, zaten yaz bebeği olacak 🥰