Merve Günaydın kızçeler. Aranızda Ali bey’e giden var mı ? Aç mı gittiniz tok mu ? Doktor beyin yaklaşımı nasıl ?takipli hastası değilim direk detaylıya alıyor mu ? Ben çalıştığım için tüm gün izin aldım. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Habibee Merve Bende cerrahpasa gidiyorum kontrole herkes o doktora geliyor canim detayliya demekki memnunlar
Esraselcuk Merve evet cnm alıyo cok ıyı bı doktor herseyı acıklıyo anlatıyo bebegın ultrasyon fotolarını raporunu verıyo 10 numara doktor 1 ay oldu ben yaptıralı bıraz kalabalık uzun suruyo bunu bil tam gun orda oluyosun
butterfly4 @Merve merhaba canım, ben de o doktora randevu aldım başka da hiç bir bilgim yok, ben de sadece detaylı için gidicem, bilenler yazar umarım, detaylıya tok karnına ve tatlı yiyerek gidilmeli diye biliyorum bana hemşire öyle demişti
Busraybars Merve benim randevum yarın 😌 bende takipli hastası değilim Detaylı sırasında hiç konuşmadığı söyleniyor ama yarın göreceğiz artık
Merve Habibee evet memnunlar bencede. Benim merak ettiğim takipli hasta değilken detaylı için direk alıyor mu ?
Habibee Merve aliyo canim kaydını actiriyosun sirayla bakıyo hastalarına ama çok sıra oluyor orda ya 😏
Habibee Busraybars evet canim çünkü bende kontrole altay gezer gidiyorum çok sıra bekliyorum çok yoğun orası
Merve Esraselcuk canım şimdi çıktım. Gayet normal dedi çok şükür Allahıma. Pek konuşmadı biraz kısa sürdü. Her yerine bakmıştır değil mi ?
butterfly4 @Merve canım nasıl geçti, ben de merak ettim, kaç dakika sürdü, cinsiyeti hakkında kesin konuştu mu, bir de muayene saatinde girebildin mi onu merak ettim
Merve butterfly4 asla zamanında almıyorlar. Çoğu kişiye 9’da randevu vermişler. Benim 11di 12:40gibi girdim. Doktor pek konuşmuyor. Cinsiyeti zaten kendi doktorum %99.9 söylemişti. Ali bey ben sormadan kız bebek dedi 😌 gayet normal gelişimi dedi. Çok şükür 🙏🏻 Allah tüm hamişlere hayırlı sonuçlar almak nasip etsin
butterfly4 @Merve çok sevindim senin adına canım, hadi bakalım darısı başımıza inşallah bir sorunumuz yoktur bizim de ❤️