Tuba52 37+3 olduk bebeğim ters ve makat gelişli, aytıyeten siğillerden ötürü sezeryan olacağım uzun zaman önceden belliydi.. Dün artık yeri kalmadığını ve suyunun azaldığını ögrendik ve 3 kilonun üstünde gelişimi ilerde Bi bebek çok şükür. Ve bugün o gün doktorum kanala girerse sıkıntı alıcam dedi... Hikayemi bende paylaşmak için sabırsızlanıyorum ve dualarınızı bekliyorum...
Zeynka Tuba52 Allah sağlıkla kucağınıza almayı ve sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏❤️ Bizlere de dua edin hepimiz hayırlısıyla sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🤗