gozdeyildirim Kızlar ocak ayında kimyasal gebelik geçirmiştim son adet tarihim 17 mart bugün de beklenen adetimin 2.günü sabah erkenden test yaptım https://hizliresim.com/v6q3WO sizce hamile miyim 😔
Meryemabf gozdeyildirim Evet hamilesin teste göre ama bekle test yapmak için kimyasal gebelikten haberin olmayacaktı geçen sefer o yüzden üzülmeyecektin 😒 şimdi son adetinin ilk gününden bugüne say 35 gün geçmişse kesin hamilesin ysni 😂
Dileqim gozdeyildirim silik çizgi gebelik gostergesidir buyuk ihtimalle hamilesiniz ama kan testinde daha saglam olur ☺️
Tamam gozdeyildirim bu fotoğrafı testi yaptıktan kaç dakika sonra çektiniz? 5 dakikadan uzun süre sonra çıktı ise ikinci çizgiye güvenmeyin.Bu marka testin çoğu yanlış sonuç veriyor İnşallah hamilesinizdir.
gozdeyildirim Meryemabf bak şimdi sen öyle diyince parmak hesabıyla da saydım programdanda saydım 😂 Bugün daha 32.günmüş hemen sevinmeyeyim ben en iyisi 35.günü bekleyeyim 😔
Milos Meryemabf merak edip bende saydım benimde doktorum ayın 19 un da adet olmazsan gel test yapalım dedi şimdi saydım bugün tam 35 gün olmuş Bi bilgiye nereden ulaştıniz acaba merak ettim
gozdeyildirim Tamam testi yapmaya başladığım an 2.çizgide belirdi 5 dk yı geçmemişti. Ama emin olmak için yarın başka bir markanınkini yapayım 😯
Tamam gozdeyildirim bence başka test yapmayın o zaman,inşallah pozitiftir.Sağlık ocağında kan testi verebilirsiniz.Ya da beklenen adet tarihinden bir hafta sonra direk kadın doğuncaya ilk kontrole gidebilirsiniz.Hayırlı olsun
AsilveAnnesi gozdeyildirim evet hamilesiniz silik çıkmış daha yeni olduğu icin. Ama oncesinde kotu bi olay yasamissiniz lutfen burda vakit kaybetmeden hastaneye gidin. Allah kucaginiza almayi nasip etsin.
Minedy Hamilesiniz test sonucuna göre ama ben bi forumda duymuştum çeşme suyu damlatınca bile pozitif çıkıyormuş bi test markasında, ben bu diye hatırlıyorum kendinizi kaptırmamanız için bence hemen başka marka bitest veya varsa ovulasyon testi yapın. Gebelik varsa ovulasyonda koyu çıkar 🤗 inşallah hamişsinizdir
Minedy gozdeyildirim özür dilerim onun için demedim. Uzun süre gebe kalamayıp bi ay yaptığım iki testte pozitif görüp havalara uçup kanda çıkmayınca yıkılmıştım. Onu yaşamanızı istemediğim için söyledim tekrar kusura bakmayın. İnşallah gebesinizdir.
gozdeyildirim Minedy yok ya şaka yapıyorum gerçekten yanlış anlamadım 🤗 2 günde bi kan testi yaptırıcam inş bakalım 🤗
Amyleec gozdeyildirim hamilelik var gibi ama sağlıklı bir gebelik için iki günde bir kan değerinin iki katına çıkması gerekiyor, bu test hamilelik kimyasal mi değil mi onu göstermez