MYSR Kızlarrrr dün post açmıştım bilenler bilir açılma ve yatış ile ilgili birden bire temizlik yaparken 17:00 civarı suyum geldi acile geldik yatışım yapıldı 18:00 gibi de sancım gelmeye başladı 23:00 de zorlu bir sürecin ardından miniğime kavuştum ama cok yoruldu oda solunum problemi çekti yanımda değil şuan dua edin bize inşaAllah Rabbim bütün gebelerin yardımcısı olsun
Ezgisu MYSR allah yardımcın olsun hayırlı evlat olsun canımm normal dogum sırasında mı Bebek zorlandı 😔
Yeliz6767 glbngms 39+6 haftalık gebeyim doktor bebeğin karın çevresi küçük dedi ne yapmam lazım ilk gebeliğim daha acil bir durum mu acaba 😓
Burjucan Yeliz6767 birşey yapman gerekmiyor artık karın çevresi küçük demek zayıf bir bebek demek bu da bir sorun teşkil etmiyor benim 3 hafta geri 37+2 yim
Yeliz6767 Burjucan doktor en son kilosunu 2.700 gram demişti belki de 3 kilo olmuştur zayıf bir bebek değil galiba 😑