Shda canım bende yıllardır panik atak hastasıyım 1 yıl önce ilaç kullanmayı bıraktım çok şükür 🙏🏻
Sana önerebileceğim tek şey atak sırasında yat yatagına ve karnındaki bebeğini düşün ona alman gerekenleri o dogunca neler olacağını böylece aklın başka şeyle meşgul olur ve titreme geçer kendini ataga şartlama 😊 Rabbim yardımcın olsun dua edicem sana çünkü biliyorum çok zor