Sevgili anneler merhaba, malum bebeklerimiz için yediğimiz içtiğimize çok dikkat etmeliyiz. Ben de biraz fazla kilo aldım. Doktorum tatlıyı kes dedi ama çikolata vb şeyleri aşırı yemek istiyorum. Siz bu duruma nasıl çözümler buluyorsunuz 😅😅 abur cubur da zararlı bebeklerimize 😔