AytenUmud 40. haftada 4D yaprirmami istedi doktorum. Yapan varmi? acaba sebep ne :/. Acele oldu doktora soramadim. Normal düşündüm. Sonra randevu alirken 40.ci Haftami 4D diye kiz bi acayip sordu ve başkasını aradi emin olsun diye. biraz endişe etdim
Kahramanlar [url=https://hizliresim.com/4j55Zq][img]https://i.hizliresim.com/4j55Zq.jpg[/img][/url] Bu şekilde canım
AytenUmud Kahramanlar Ay Masallah🤗🤗🤗. O zaman endiselenmiyeyim. Ben sadece 2 defa girdim 3D ye oda baslarda 24 haftamda felan. 40.haftada isteyince endiselendim. Bugune kadar sade ultrasonla bakiyodu. Egepol hastanesi benim gittiğim
Kahramanlar AytenUmud bazı hastanelerde ayrı bir ücret alıyorlar yalnız bu dediğimi periantolog yapıyor ona ben 300 verdim organlarına baktı ama rutin kontrollerde kadın doğum Dr hep 4 d baktı acaba size hangisi bakacak