Nily canım ne desem olmaz ben kendımde calısıyorum esımde calısıyor o yuzden pek zorlamadı bızı ama ona ragmen bebek ıstedıgımız ıcın her ay koseye para koydum acıl bırsey olursa dıye onceden bırıkım yapmalı dıye dusunuyorum allah herkesın yardımcısı olsun