enfla Ayy Canım ya benimkide yanımda fosur fosur ama çalışıyorlar mecburlar öyle düşün bulantıyı bende yaşıyorum 33+5im özellikle eti hazmedemiyorum öğlen 2 dilim kek 1 bardak süt içtim ve patlicam sandım son günlerde midede küçüldü azıcık kahvaltı yapıyorum çok çok acıktığım hal de ama midemden taşıyor sanki herşey yine kokuyor sağlıkla alalım kucağımıza da az kaldı sabır edelim 🙏 sağlıkla kal canım 🌼