Merhaba arkadaşlar ilk kez birşey sorcam çok kararsız kaldım sizlere sorayım dedim.. Benim bir oğlum var 17 aylık .. Şuanda 16 hafta 2 günlük hamileyim .. Oğlumu özelde sezeryanla doğurdum .. Şimdi bize yakın devlet Hastanesi'ne bir doktor gelmiş iyi diyorlar ama beni korkutan normal dikiş yapılıyormuş . Maddi anlamda sıkıntı bu sene bizim için .. Napıyım şaşırdım ( biraz uzun oldu kusura bakmayın )