SerpilEsra Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun canım illa o doktor şart mı canım ötekisi yaptırsın oğlumda benim başıma geldi doktorum daha günün var dedi ben tatile gidiyorum geldiğim hafta yaparsın ancak demişti ama suyum geldi herşeyde vardır hayır dedim bayan bir doktor girdi doğuma erkenden açıkcası çok memnun kalmıştım öyle hanım öyle titiz içim kalbim rahatdı .Ayaklarını dik havaya iş yapma wc hariç kalkma dinlen yemeğini yatağına getirsinler belki bebeğin azıcık daha gelişir tabi bakacak birileri varsa yoksa RABBİM sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🙏bende 33 haftamda olduğum için kıyamadım size sağlıkla kalın 🌼