Zeyneptosun Canım bir çok takımı kırkı çıkınca olmicak 3 tane hastane çıkışı alsan yeni doğan atleti al 10 tane birkaç takım alsan takımları 0.3 ay al yada 3.6ay zaten kırkı çıktımı olmuyor hiçbiri bir kaç paket mendil al çok lazım oluyor çünkü maddi gücün iyiyse çeşit çeşitte alabilirsin ben fuzuli almayı sevmiyorum açıkcası arkadaşlarım çok çok aldı çoğu kıyafeti 1 sefer giydirebildi kırkı çıkınca olmadı hepsi hurçta şimdi yaz bebeği olduğu için penye battaniye alırsın havlusunu al en az 2 tane ayaklı pijamalardan al bebişine yazda olsa üşür o canı neki youtube de doğum çantası alış verişi diye yaz bikaç video çıkar hangisi kafana yatarsa öyle hazırlarsın sağlıkla kucağına alırsın İnş🙏