Nur89 İyi geceler şuan 36+3 ün ve son 1 saattir belirli aralıklarla sanki çiş yapıyormuş gibi su geliyo tuvalete oturunca öok az geliyo kalkıp yatağa geçince bianda yine geliyo eşim bunun normal idrar oldugunu söylüyo ama ben emin olamadım kızlar başına böyle bişey gelen varmı ağrı yada sancım yok şuan
Tuanam01 Nur89 Bence hemen git suyun çıkmasın nolacak ama için rahat edecek bence bekleme canım sağlıkla al kucağına yavrunu İnş🙏
Mrv60 Benm ilk hamileliğimde.bu konuda bilgim yok ama ihmal etme doktora git bnce ne olur olmaz risk alma
Sevdaninmucizesi Nur89 duyduğum kadarıyla tuttuğun halde kendisi istemsiz geliyorsa sudur tutabilirsen idrardr demişlerdi canım ihmal etme doktoruna görün yine
Senoss5334 Bugun aynısı geldi başıma, kilodumda ıslaklık vardı şüphelendim peçete koydum peçeteyi hep ıslak olarak aldım akşam eşim geldi eşime dedim doktor aradı eşim doktor hemen gelin ebeyi arıyorum o test yapsin dedi gittik çatala aldı baktı ıkın dedi su gelmedi doğum suyu olsa hiç durmaz sürekli gelirdi dedi. Biz emin olmak için ekstra bir test yaptırdık içerden sıvu alıp bir cubuga koydu baktı amniyon sıvısı mi dye cıkmadı idrarındir muhtemelen gelenndedi. Yani bebej suyu sürekli sızıntı halinde geliyormuş ve berrak oluyormuş cnm
Nur89 Senoss5334 hım benimki de şuan bulanık biraz ve belli aralıklarla geliyo iç çamaşırım bi anda ıslanıyo değiştiritoeum yatıyorum 10 dk geçmeden yine aynı
AygyulSina Senoss5334 berrak olmuyor pembemsi oluyor bizzat yasadim ebe pembemsi gelmesi iyi bebek kakasini yapmamış dedi
Nur1907 Bende doktorunu ara ve acıl hastaneye git buradakı hıc kımse doktor değil sonucta sana yardımcı olamayıs maalesf :( gecmıs olsun ıns kotu bırsey yoktur durumdan haberdar et canım aklımızda bulunsyn
Nihan91 Kesinlikle hemen hastaneye gitmelisiniz benim doktorumda bu durumda aramadan hastaneye git diyor
AygyulSina Senoss5334 ozaman bende mi terslik vardi dogum yaptim ben pembemsi bir su geldi hastanedende doktorda ebede normal dedi. Seninde dedigin gibi yeşil olsaydi kakasi yapmis olurdu ama pempe su normal dedi hersey yolundaydi
Nur89 Yorumlar için herkese çok teşekkür ederim biz oğlumla kavuştuk bu sabah tahmin ettiğim gibi o gelen suyummuş
Kabarik Nur89 bende herkes gibi gelen idrar diye dusunmustum su muymus 😦 gelen su olacak anlamiycam diye cok korkuyorum 😔