ssylgberrin tiksinme bende de başladı kuşum ya , geçen haftaya kadar iki tane yumurta yerdim kahvaltıda şimdi mümkünse dolap ta bile görmek istemiyorum. 😂😂 Tavuk eti kokusu hindi kokusu (Pistikten sonra ) ondan da acayip iğrendim. 3 aya kalmaz herşeyden iğrenicem sanırım 🤣🤣🤣