Huban çatı muayenesinden bahsediyorum doktor yaptı çatı muayenesini bebeğin başı baskı yapıyor açılma var mı bakalım dedi bundan bahsediyorum. Evet sizin durumunuzda hemen biraz kanlı akıntı çok normal ama benim öyle olmadı çatı muayenesinden sonra normal akıntım 2 güne yakın devam etti ve sonra kanlı bir akıntı başladı. Yani sizin endişe etmenize gerek yok bence sancılarınız da çok normal bu hafta da olabildiğince en azından 37. Haftaya kadar yatıp dinlenmenizi öneririm beni de doktorum bu şekilde yönlendirdi.