Belinya Kizlar maden suyu içmeyi çok seviyorum ama zararı varmı acaba bebege, sade soda içiyorum bu arada .
d190516 Belinya aksine çocuğun gelişimini olumlu yönde etkiliyo içindeki minerallerden ötürü bende her gün bi tane içiyorum 🙈
QuenMom Belinya kalsiyum ve magnezyum içerdiğinden çok faydalı canım ama günde bir taneyi aşma derim herşeyin fazlası zararlı
Belinya Ysn Hacerharmankaya03 d190516 Hacerharmankaya03 yazyaz123 Lislinsah çok teşekkür ederim kızlar çok yardımcı oldunuz
Hacerharmankaya03 Canım zararlı olcagını düşünmüyorum doktorum günde bitane tüketmemi söyledi zararla olsa eger niye icmemi söylesin ki kramp ve agrilarida rahatlaticagini soyledi
Hacerharmankaya03 Belinya bilemiycem canım Sen her ihtimale karşı doktoruna soyle ama tüketme bence fazla olabilir
cigdemm2434 Belinya banada tüketmemi söyledi beypazarıyı iç genellikle dedi bebeğin kemik gelişimine yardım ediyormuş
Bsekvnz Bende çok seviyorum midemi cok rahatlatıyor, yediklerini hazmetmemde cok etki ediyor bana kalsa bi kasa bitiririm günde, dr. Uma özellikle sordum sabah ve akşam tüketebilirsin biraz bekletip iç dedi, 2 den sonrası da ödem yapar içme dedi.
Ertugrulunannesii Belinya ben aşırı aşırı faydasını gördüm canım hrm hamilelikte mide yanöasını rahatlttı hemde bebegim doğdunda hiç gazı olmadı emzirdikten sonra kaca adam gibi agzından gazını cıkardı hala daha aybı çık şükür ven günde 3 4 içiyoşdm
Isimbulamadim Merhaba maden suyu ile sodayı karıştırmamak lazım ama.. sodanin içinde ki sodyum uzun vadede zararli olabiliyor. O yüzden ilk sırada Beypazarı var. Hamilelikte gönül rahatlığı ile kullanabileceğimiz Maden suyu. Onu iç bence
Ygmrbng86 Benim doktorum bugün bana günlük 2 tane muhakkak soda içmelisin dedi zarar lı feğil faydalı