Dileqim Kizlar merhaba dogumuma 7 gun kaldi insaAllah...Hala isim bulamadik...Aksam kizimla sohbet ederken 'ECEM' olsun dedi...Sizinde fikrinizi almak istedim ☺️ Bide etrafinizda Ecem isimli kimseler var mi ?
Ozgeliz Dileqim Ecem çok güzel isim canım bence kesinlikle koyun derim Türkçe bi isim ve çok asil Hem de dünya tatlısı güzel arkadaşım güzel annenin ismi 😍😍😍 @Ecmsyl