Tuha değer düşük diyenler kim ?doktorlar mı ?kaldı ki burada doktor hatalarını da ne kadar cok sık okuyoruz hatta ben bizzat yaşadım ,şuan 31 haftalık hamileyim ve hamileliğin basında bir doktor sırf betanın istenen düzeyde artışı olmadığı İçin ölü bebek bu ,gel aldıralım demişti ve ben şuan doktorun almak istediği o bebeğin artık kısmetse geri sayımındayım.dün burada bir post vardı başlığını hatırlamıyorum ama betanın azda olsa yükselmesini bırakın ,betası ciddi derecede 3 te bir oranında nerdeyse düşmüş olduğu bir kardeşimizdi ve doktorun dogal olarak (çünkü düşünce akla başka ihtimal gelmez )düşük yapıyorsun haftaya gel kontrole dediği kişi bir hafta sonra keseyi görmüştü ve betasıda yükselmişti tekrar .yani gerceklesmesi cok zor bir ihtimalken RABBİM nasip ettiği için gerçekleşen bir hamilelikti onun ki de .diyeceğim o ki stres yapıp moralinizi bozmayın ,(stres bebeğin tutunması yada düşük konusunda en büyük tehlike oluşturan şey ) dua ve tevekkül edin ,herşeyin güzel olacağına İnanın ve RABBİMİN izniyle bizlerle de güzel haberlerinizi paylaşın İNŞALLAH 🙏🙏🙏