FundaKK İstanbul Anadolu yakasında iyi bir doktor hastane memnun kaldığınız önerir misiniz kızlar . Ümraniye de oturuyorum . Doktorum tüp bebeklere önceliğim dedi 14. Haftamda başka doktor bulmamı söyledi. İlk baştan Sona bakarım dedi madur etti
Mrvekaya FundaKK beykoz devlet hastanesi necati cihan bey . Ümraniye ile biraz ters ama çok iyi bi doktor . Ben önce özel e gidiyordum bu doktoru bulunca muayne lerimi burada devam ediyorum. Doktorum çok ilgili ve güleryüzlü kesinlikle tavsiye ederim . Bende 39+5 im ve iyi ki bu doktoru bulmuşum diyorum
Modies Ozge3747 hafta sayıyorsunuz ya. 1 hafta sonra geçecek artık günlerden +1 hafta geliyor. Mesela biz şuan 24+3 ama 2. Trimesterde gözüküyoruz. Düz mantık bakarsak doğru. Ama artık günlerden 30 31 ayın son günü gibi. 26. Haftada 3. Trimester a gireceğiz
YeniAmne Merhaba anneler, ben genç bir anneyim haliyle nekadar bilgili olsamda tecrübeli değilim. Tecrübeli ve bilgili olarak hepbirlikte bildiklerimizi birbirimizle paylaşmaya fikirleşmeye? Şu güzel havaların tadını çocuklarımızla kaynaşarak sosyalleşmeye ? Varmısınız? Anneliğe ve bebeklerek dair herşeyi konuşalım kahvaltılar düzenleyelim isteyenler olursa çocuklarımızla etkinlikler yapalım her konuda konuşalım.. Bunun için bir instagram hesabı açtım kolay olsun bizim için diye isteyenler buyursunlar gelsinler AKTİFANNE @aktifanneee 👼🏻🙃
Krtlshllgl adm sevgili adminciğim nolmuş bu foruma böyle, kaymış resmen ekran, ne yazdığımı görebiliyorum ne yorum sayısını kaydırabiliyorum. Körü körüne yazıyorum resmen
Mavibulut0 Merhaba🥰 Küçükçekmece civarı önerebileceğiniz sabırlı, sevecen ve tabii işini güzel yapan doktor önerilerinize ihtiyacım var🙏🏻
Kubar Bursada olanlar ozel hayat hastanesi nigar gulere sakin ama sakin gitmeyin tam bir beceriksiz bende oglumda olumden donduk
Kubar Bursada olanlar ozel hayat hastanesi nigar gulere sakin ama sakin gitmeyin tam bir beceriksiz bende oglumda olumden donduk
fundiii slm arkadaşlar 31 haftalık hamileyim ve birseyi merak efiyorum çatı muayenesi ne zan yani kaçınçı jaftada yapılıyor bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi ???