Musal Serapcildemir nasıl bir doktor . Normal Doğum yanlısı mı? Ben de oraya gidiyorum suan Nilgün Cemil doktora ama çok sert bir kadın soracaklarımı bile soramıyorum doğru duzgun..
Ozge3747 adm Buraya yazmam belki pek uygun değil ama nereye soracağımı bilemediğim için yazıyorum. Benim uygulamamda bebeğim 91 günlük ama hala 1.trimesterda görünüyor. 2.trimestera geçmesi gerekmiyor muydu? Neden öyle?
Modies Ozge3747 hafta sayıyorsunuz ya. 1 hafta sonra geçecek artık günlerden +1 hafta geliyor. Mesela biz şuan 24+3 ama 2. Trimesterde gözüküyoruz. Düz mantık bakarsak doğru. Ama artık günlerden 30 31 ayın son günü gibi. 26. Haftada 3. Trimester a gireceğiz
Nurglkk Bayanlar sancaktepedeyim doktor konusunda hala kararsızım sancaktepede bildiginiz iyi bir doktor varmı??? 🤔
Hayelnefes Nurglkk Ümraniye afiyet hastahanesinde çok ilgili drlar var cnm bende oraya gidiyorum sancaktepedeyim
Nairobi Herkese merhabalar 😊 Küçükçekmece de tavsiye edebileceğiniz bir kadın Doğum uzmanı var mı?? 7+6 dayım ve doktorumdan memnun değilim 😮😮
Motherscup Nairobi florya medicalpark hediye dağdeviren benim doktorum.9.ayima girdim cok bilgili ve ilgili bir doktor cok rahat hissediyorum yanindayken tavsiye ederim