Sibelikra Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı normal doğum demişti doktor ve bebeğim halen normal doğum pozisyonda 3600 kg doktor böyle giderse 40 haftaya ulaşırsa sezaryanla alabiliriz dedi bebek kaldıkça kilo alıyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim
Fatma44 Sibelikra canım merdiven in çık yürüyüş yap ve hurma tüket Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebisini
Berraaa18 Sibelikra Canım benim çocuklarım hiç 4 kilonun altında doğmadı ve hepsi de normal doğum oldu sana neden öyle dediler anlamadım
Sibelikra Berraaa18 maşallah canım benim Hiç bilmiyorum öyle dedi bana bende ne yapacam bilmiyorum çok strese girdim ve benim zamanım daha var
Gultenefe Bende 38im canim bol yuruyus yapiyorum inan cok faydasi oldu aksam al kocani yemekten sonra gez
Sibelikra Gultenefe ben yemeğimi de azalttım ve sabah yürüyüşe çıkıyorum havalar da izin vermiyor malum
Berraaa18 Sibelikra Hiç stres yapma canım sakin ol ve olumlu düşün farklı bir doktor’a da danış istersen normal doğum olsa birşey olurmu diye