Fztdamla röntgen x ışınlarıyla yapılır ki buda senin bedenindeki hedef her hücreye radyasyon yayar. Doktorunla konuş bence çektirme. Ben deli gibi baş ağrısı çektim röntgen,mr, tomografi gibi çekimlern içinde en az radyasyon yayanı mr olmasına rağmen onu bile çektirmedi doktorum