BrcTpl Iyi aksamlar hanımlar 10 haftalik hamileyim tavsiye edebileceginiz kullandığınız bi catlak kremi yagi falan var mi acaba simdiden kullanmaya baslamami tavsiye ettiler
Dlykrgz BrcTpl merhaba, ben Hindistan cevizi yağı, badem yagı ve kakao yağı kullanıyorum 😊 her gün farklı birini sürüyorum. Doktorum böyle tavsiye etti daha doğal olduğu için. Zeytin yağı da sür dedi ama onu hiç sürmedim açıkcası
Zeynepuzay BrcTpl Lıerac ve saba med çatlak kremlerini karıştırıp kullanıyorum 7 aylık hamileyim ve çok şükür hiç çatlağım yok tavsiye ederim . Gratis indirimden almıştım takip edip alabilirsin ☺️
GulsahMulayim BrcTpl canım bugün doktorum bana yazdı bi tane. Devlet de karşılıyormuş yarın alıp kullanmaya başlıcam “Fito Krem” Adı.
Buseelfida BrcTpl canım valla benim 9 aya kadar hiç bir çatlağım yoktu son Haftalarımdayım suan çatlaklarım var yağ ve krem kullandığım halde 😊
BrcTpl Zeynepuzay onlara da baktim ama fiyatlari baya pahali geldi acaba deger mi sonuclari nasil etki eder bilmiyorum ama
BrcTpl GulsahMulayim fitoyu ben dudaklarim catladiginda kullanirdim ama hic aklima gelmemisti teşekkür ederim tavsiye icin 😊
Dderryaa BrcTpl bende badem yağı hindistan cevizi yağı kakao yağı vazelin bunların hepsini karıştırdık iki gün nemli yağlı tutuyor kaşıntım bile olmuyor çatlamaıdm henüz😂😂
BrcTpl Dderryaa hadi insaallah denemek lazim 😊 bidahaki doktor kontrolumde sormak lazim doktorada bakalim o ne diyecek
BrcTpl Ne yaparsak yapalim catlayacagiz biliyorum ama bunu en aza indirmeye çalışıyorum aci badem kremini duydum birde kullananiniz var mi acaba
GulsahMulayim BrcTpl baktım ben az önce internetten araştırdım da çok faydası yazıyor. Ameliyat sonrası İçin yara kesik yanık pişik çatlak kızarıklık ağır sivilce ve leke izleri için gala kullanılıyormuş ve izleri bile bırakmıyormuş 🤗
Minikkizim Dustan sonra bebeyagı ardından bıo oıl catlak yagı. Aradada kakao ve susam yagı karıstırıp suruyorum. Genel olarak bebeyagını her dustan sonra kullanıyorum dıgerlerını kullanmıyorum desem yeri. 28 haftalıgım suan hıc catlak yok ınsallah boyle devam eder 😂
BrcTpl Minikkizim aminn insaallahh keske hic olmasalar ama bizim ailede genetik galiba elinde sonunda catliycaz ama en az seviyede olmasi mutluluk verici olur