Aysegulanne Merhaba, benim de 12. Haftamda kahverengi akıntım oldu ve 1 hafta sürdü agrım da vardı progestan kullandım şimdi 24 haftalık olduk çok şükür 🙏🏻 içinizi ferah tutup bol bol dinlenin moralinizi yüksek tutun kendinizi yormamaya çalışın ☺️ Sağlıkla gelsin inşallah