Azerinn bu postu bekliyordum cidden bende içen biriyim 11+1 olduk bebeğin var olduğundan buyana hiç kusmam yoktu çok şükür ama bu son 3 gün beni mahfetti elimde sigarayı görünce daha içmeden istifra etmeye başladım başkası içince sıkıntı yok ama o sigara elime aldığım anda midem bulanıp istifra ediyorum çok kötü bi durum tiksindim içemiyorum meyveye odaklandım suyu bol tüketmeye başladım Valla içen biriydim ama cidden tiksindim Rabbim kolaylık versin zor gerçekten