ipekvaran Zaman geçmiyooorr kızlar her aksam acaba bugün gelicekmi diye beklemek cok sıkıcı aksamları cok sancılanıyorum ama sonra geçiyor 🙈 gelsin diye hurma yemekten miğdem bulanıyor 😂 siz ne durumdasınız
Zeynebrima ipekvaran bende öyle 40 oldum ama hala alamet yok 🤦🏼♀️😩😩 diyorum inşaAllah bu akşam gelir ama tık yok
Esrateke ipekvaran 40 olduk sancı var ancak gelen yok, açılma yok, çatı dar ne olcak belli değil 🤦🏽♀️
ipekvaran Ecrinefe aynı durumdayım bıde benım ıkıncı dogumum olucak allah kısmet ederse sana tavsiyem bol bol yürü 4 5 km günde yürü
ipekvaran Zeynebrima allah yardımcımız olsun cnm benm ıkıncı dogumum olucak kısmetse ılk doğumumdakı tecrübeyle söylüyorum bol bol yürü mesela kalk bugun bi 5 km yürü ben 7 km yürümüştüm ertesi günü geldı 40 haftalıktım dogum yaptıgımda
ipekvaran Nildua bol bol yürüyüş yap cnm doğum kanalına itiyor bebeği sancı olmasada olur suyun gelse doğumu baslatıyor benm ılk dogumda sancım yoktu suyum geldi yürüyüş yapıyordum bol bol
ipekvaran Buseelfida bol bol yürütüş yap cnmm bebeği doğum kanalına itiyor merdiven cık in allah yardımcımız olsnn
ipekvaran Ayseosman benmde ıkıncı doğumum kısmetse allahım bir avazda kurtarsın sağlıkla gelsın ınsallah
ipekvaran HocaAnne bende aynı durumdayım 🥺 bol bol yürüyüş yap cnm merdiven in çk cocuğu dogum kanalına itiyorr
hatice333333 HocaAnne benimde karin sertleşmesi oluyo hiç yürüyemiyorum o neden oluyo ya bugün çok kötüyüm taş gibi karnım korkutuyo beni 36+2 bende sezeryan olucam
Berraaa18 ipekvaran Son 10 gün ama tık yok sadece gelip geçici kramplar giriyor onun haricinde bişey yok artık gelin be amma naz yaptınızzz🙈❤️
ipekvaran Nildua 40 haftalık gelmişti benm kızım sımdıki oğlan 38 haftalıgım ama gelsın cıksın ıstıyorum artık 🙈 boll bol yürüyüş yap cnm sana tavsiyem
Ozgekrdmn ipekvaran ne zaman ne yaşayacağını bilmemek çok zor 🤦♀️😊 bizde 38+2 olduk ne gelen vaar ne giden beklemek ne zormuş 😁😁
ipekvaran Nildua cnm allah yardımcın oluyor hiç korkma benm ıkıncı doğumum yine normal yapıcam allah kısmet ederse 🙏🙏🙏 hiç korkucak bırsy yok inan bana
Ecrinefe ipekvaran benim de 3. doğumum olacak inşallah ama bende kansızlıktan dolayı aşırı çarpıntı oluyo oyuzden yürüyüş bana hiç iyi gelmiyo malesef kızımı okuldan almaya gidiyorum eve gelene kadar pertim cikiyo resmen