zynpgdkl canım öncelikle geçmiş olsun. Ben 11+4 teyim. Ve 1 haftadir kusmalarim durdu. Hicbirsey yiyemiyordum ve evimin her odasindan tiksindim yemek yapamadim. Kayinvalidemde yedim hep ve yattım. Her an isrifra edebilme potansiyelim vardi ve en sonunda doktora gittim idrar testinde idrarimda cok fazla enfeksiyon cikti doktorum bana kusmamin sebebi enfeksiyon olduqunu soyledi ve ilac verdi. Vajinal enfeksiyona iyi gelen bir ilac. Folik asidi degistirelim dedi bitkisel zencefil agirlikli bir ilac verdi. Zencefil bulantiyi kesermis. Allahima sukurler olsun ilaclari kullanmaya basladim 2. Gunden sonra kusmam durdu. 2 saatte bir acikmaya basladim hep elimde bana ne iyi geliyorsa onu yedim cok sukur gecti. Ama bulantilar devam canim insallah gecicek evde durma bol bol cik disari yuru.