2bebekannesi Mermehadol canım benim ilk bebeğim erkekti ikinci bebeğime hamileyim kizim olacak insallah ikisindede göğüste kararma oldu bence cinsiyetle alakali değil
Mermehadol Kizlar ben 3. Hamileyim ikisindede kararma oldu iki oglum var acaba bundadami erkek ki dedim Woerigjjjffjdkfkx ay ne guzel benimde ins kizdir
Fatma44 Benimde kararma oldu epeyce ama Allah nasib ederse kızım olacak.Bencede cinsiyetle ilgili değil.
Slcndereli Mermehadol normalde benim meme ucum açık renkti sütlü kahvenin daha açıktı şimdi oldu siyah erkek bebeklerde kararır derler bende karardı
Gamze88 Mermehadol erkek olacak benim😅felaket kararma var,göğüs mü dersin vajina mı dersin 😢inşh doğumdan sonra normale döner
Mermehadol Gamze88 Aynen benimde oyle karardi acaba yinemi erkek ki diyorum cunku 2 oglumdada kararmisti ama kizdada karariyo diyenler var demekki gebelikde kararmasi normal kiz erkek farketmiyo
Mayasey Benim de karardı ama kız. Ama burda yazılanlara göre erkekmiş. 8. Ayımızda cinsiyet değişecek demek ki.. 😒Tüh herşeyi de pembe almıştık 🙄
aysegulaktrk Mermehadol bebekler ilk doğduğunda sadece siyah ve beyaz rengi görebiliyo göğsümüzün ucu kararıyo ki o koyu halkaya yaklaşsın memeyi tutsun diye..allah herşeye bi sebep vermiş işte bildiğin kadarıyla cinsiyetle alakası yok
Medusa Cinsiyetle ilgisi yok arkadaşlar. Sadece erkek bebekte kararır ne demek 🤦🏼♀️ Normal bir gebelikte kararması gerekir. Sebebi ise yenidoğan bebeğin gözleri bulanık gördüğü ve sadece açık koyu renkleri (gölge/ışık gibi) ayırt edebildiği için annesinin memesini daha rahat bulsun diye. Rabbim onu da düşünmüş yani 😊