GulsahMulayim Gamzerkan22 erken erken tatlım benim. Ben 16 haftalığım bugün randevum vardı gittim, bende kilo da var hani 89 🙄 doktor 1 ay Sonra anca hissedersin dedi. 21. hafta nerdeyse Yani 😂 az daha sabret
Gamzerkan22 Depresif_polyanna çuan hissetmemem normal o zaman ya hayırlısıyla hissetsem içim rahatlayacak 😀
Gamzerkan22 Depresif_polyanna İyi o zaman insallah hayırlısıyla canım sağlımşa kucağımıza alalım evlatlarımızı 😀🤲
Gamzerkan22 GulsahMulayim inşallah canım o gğnler cabul gelsin 😀😀 sağlıkşa kucağımıza alalım inşallah
GulsahMulayim Gamzerkan22 o günler gelir geçer de bir bakmışsın göz açıp kapayıncaya kadar kucağımızda 🙏🥰😘♥️