Milos bende öyle kuzum. Eşimle ikimiz hiçbir sorun yoktu bir düşük yaptım, sonra kafaya takmaktan 9 ay olmadı. Tüm testleri yaptırdık ikimizde sorun yoktu. En son çareyi çatlatma iğnesinde bulduk. Ama hep benim kafaya takmam yüzünden olmadı yani, bende biliyorum bunu. O yüzden mümkün olduğunca takma kendine uğraşlar bul, ben çatlatma iğnesi olduğum ay full gezdim bilerek evde hiç durmadım hep insan içindeydim kafaya takmamak İçin :)) faydası da oldu. Sende gez, kitap oku, el işi yap Ne istersen 🤗