mrveaksu canim aynen oyle internette inan cok pahali birde fazla giymeyeceksin insana dokunugor o kadar vermek sahsen bana dokunur...Ben pazardan vs almayi dusunuyorum o kadar guzel seyler geliyor ki bugun gorumcem cekip atmis bana 60 70 e satiliyor ve cok guzeller...Haa internetteki takim oluyor pijamasi sabahligi geceligi ama bana pijama takimi gereksiz geliuor o yuzden bu kadar para vermek istemiyorum gecelik ve sabahlik alacagim en guzeli bu bence