Saglikci Canım onu doktor söyler. Makinesi iyiyse erken gören oluyor ama devletteki makineler pek iyi değil o yüzden geç söylüyorlar veya kesin dğl ama kız/erkek olabilir diyorlar.
Mesela benimkine özelde erkek dendi.. birkaç hafta Sonra devlette 2li test yaptırdım kız olabilir dedi. Sonraki randevularım hep özeldeydi ve her gittiğimde ben sormadan erkek dedi.