Gultenefe 38 haftalik arkadaslarim benim bebegim cok hareketliydi ama bi kac gundur bir azalma var bugun nst ye de girdim 3 kere ordada azdi doktor bisey demedi ama bn tedirgin oluyorum acaba sizlerde nasil
Yusbur Gultenefe canım bir de büyüdüğü için yeri daralıyor hareketleri kısıtlanıyor merak etme bişey yoktur
Hanifetaskiran Değişiyor. Bazen çok sert hareketler yapıyor bazen çoğunlukla hatta az hareket ediyor uyuyor ya da ama siz hareketlerini kontrol edin yine de ben saatte hareketlerini saymıyorum ama sabah öğle akşam yatarken falan illa hareket ediyor içim rahat ediyor
Acemiannes Yeri daraldığı içindir canım kafana takma iyi düşün iyi olsun bende 1 gün önce aynı durumdaydım ama yavaş yavaş hareket ediyor.sen say günde 10 kere hareket varsa herşey iyidir bişey olsa zaten söylerdi doktor canını sıkma🌸🌷