Zuhrem Cinsiyetleriniz bellimi arkadaşlar benım ikinci gebeliğim bir kızım var bakalım yarın kontrol var cinsiyet öğrenebilecek miym
elisscicek Zuhrem Valla benim doktorum 11.haftaya girerken %80 kız demişti 12 .haftada kesin kız dedi büyük ihtimal belli olur sizinki de 🤗
bengiben Zuhrem ben de 13+3üm şu an. 14+1de kontrolüm var. 12+1de kesin söylemiyim bi dahakine konuşuruz demişti sabırsızlıkla bekliyorum. Kız dediğine de üzülme :)