Bstkrg Merhaba hanımlar 5. Haftamdayım aşılama ile gebe kaldım tansiyonum hep 8/5 normalmi çok endişeleniyorum doktoruma randevum 22sinde hergün aynı. Birde kefir içmek doğrumu sizce?
Elikkk Iç tabi faydalı tuzlu kefir iç tansiyonun yükselsin hatta kafirle tansiyonun pek alakası yok olay tuzda limondan sarımsaktan uzak durucaksin bunlar tansiyonu düşürür daha cok
Zeynepzeze Baya düşük tansiyonun inşaALLAH düzene girer.. Kefir içebilirsin çok faydalı, tansiyona da zararı olmaz