Kbra89 yapma canım yapma gülüm 21+6 dan önce bi gıdım hissetmedim ben herkesin lafıyla iyice depresyona girdim. Doktorumla konuştum o kadar samimi konuştuki Allah razı olsun. Karın içi genişse yeri boldur hissetmeyebilirsin korkma dedi. Sende korkma lütfen üzülme de sonunda hissedeceksin 23 hafta olduk son birkaç gündür kuduruyo içerde 😄