260814 Birmisafir Bnde dün kontrole gittim aksef die antibiyotik gyno max xl fitil verdi ve zalaın die krem verdi baya ilerlemiş dedi
uzunkirpik1728 123annecim bende ilaç kullanmıyorum, günde ne kadar su içiyorsunuz 2 litre yeterli mi? Bir de galiba bende mantar var yeşilimsi koyu renkli akıntım var...ilaçsız saddce bol su içerek geçer mi acaba?
anapanda12 İki hafta hastanede yattım hemşireler damar yoluyla verdi sabah akşam onun dışında bol bol su tüketmeye uğraşıyorum tekrarlamaz umarım
Birmisafir Ya aşlahım esirgesin ben aile hekimliğinde yaptırdım tahlili İlçede yaşıyorum yarın dr umla iletişim kuracağım inşallah
Tutor Birmisafir aksef kullandım sabah akşam bir süre sonra yeniledi monural şase 2 tanr en son piyoleseptil ( tam yazamamış olabilirim) kullandım bir de fitil şu an 35+6 yım yarın yine idrar kültürü vereceğim
Zencefillilimon uzunkirpik1728 geçmiyor malesef bir hafta sadece su ile geçirmeye çalıştım en son fitil kullandım şuan iyi çok şükür antibiyotik kullanmadım
FSCMK Birmisafir bende de kanda biraz enfeksiyon çıktı doktor bol su iç dedi ilaç felan vermedi ama benimki çok fazla çıkmadı küçük bir enfeksiyon