19932015 Selam arkadaşlar dün kan testi yaptırdım hcg 104 çıkmıştı şüpheli gebelik dediler bende korktum bugun acilde tekrar yaptırdım 177 çıktı sizce bu değer iyimi gebeliğimde sorun varmı
Kubra9595 19932015 bence iyo sonuclar bir kac güne gene kan tahlili yaptirin yükselmesi lazim yükselmez eksilirse dıs gebelik diye biliyorum
SusamNur 19932015 ohoo değerin iyi benim 4gun geçtiği halde 33 tü ilk değerim sonradan 178 oldu ama doktorlarim hep iyi konuştu tek doktora sakın gitme bu şekilde tehlikeli diyene hele hiç gitme canım tebrik ederim 😊