Arife3507 33+6yim bgn karnim surekli karincalanip uyuşuyo gibi hastaneye gittim nst de cok az sancin cikti karincalanmayi sormayi unuttum bu durumu yasayan var mi
NhLpRn Arife3507 ben de 19dayım karnımın sol tarafında gün içinde sürekli uyuşma oluyor internetten baktım bi bilgi yok doktor randevuma da daha iki hafta var bende merak içindeyim🤷🏻♀️
Arife3507 Bende internette bulamadim cumartesi kontrolum var birine sordum sancilar olunca bazen uyusma karincalanma oluyo dedi bendede ilk kez sanci xiktigi gun karincalanma oldu ne kadar doğru bilmiyorum
NhLpRn Arife3507 bende bu kadar erken sancı olmaz heralde ☺️ Bi şikayet ağrım falan da yok ama anlamadım sürekli uyuşuk ve karıncalanma var