Melikeylmz ben mecburen bir gece kalmak zorunda kaldım sırf Bi iğne için dedim katlanayım evladım için ne olabilir aman Allahım neydi o gördüklerim geceden sabaha kadar 10 defa baktılar saydım ve bu hiç sağlıklı bişey değil bide stajerleri toplayıp geliyorlar tersleyince sanki hiç ilişkiye girmiyorsunuz mu diyorlar artık birine bağırdım ben yukarıda gelip gidip elini kolunu sokmam için geçerli Bi neden değil bu diye iğneyi de vurmadılar açılmam olması yanıma kaldı yoktan yere sizinde daha çok yeni tutunmaya çalışıyor zaten kalp atışlarını ilerleyen haftalarda anca duyarsınız kese de küçük olması normal ne bekliyorlar ne saçma nedenler bunlar şimdi zannetmiyorum yatış verdiyse çıkarmaz sabahki doktoru bekleyin diyebilirler yukarı çıktıysanız vizite gelen doktora söyleyin kendi isteğiniz ile çıkarsınız sabah🙄