Hafizzeynep Hayırlı olsun canım benim rabbim analı babalı büyütsün sende biran önce toparlar bebişinle daha güzel ilgilenirsin 🙏🏻🤲🏻 Bir sorum olucak sana ben şuan 39+5 im doktor çatı muaynemi yaptı hiç açılmam yokmuş bana 40 haftayı doldur bebek gelmesse hala seni 2 güne bir nst’ye alıcam sancılara bakıcaz dedi baktık 41 e kadarda gelmesse suni sancı ile doğumu başlatıcaz diyor... Tabi bu kendisinin fikri ben bu hafta sonuna kadar beklicem sancım olmassa direk sezeryan için gün isdeyeceğim yani demem oki benim hiç açılmam yok iken bana direk suni yi vericek bu nekadar mantıklı sence ? Benim mantığıma sığmıyor bu şey okuyan tecrübeli arkadaşlarımız var ise bana yardımcı olurmusunuz lütfen ne yapmam gerekiyor ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim,lakin suni sancıyı almicam bir kesin çevremde nekadar tanıdık var ise asla ve asla onu kabul etme duvarlara tırmanıyorsun acısının tarifii yokmuş 🙅🏼♀️ Ben napıcammm şimdi lütfen yardım !!!