Nil_19 Merhaba sevgili anneler. 23 haftalık gebeyim çok üzgünüm ki bebeğimde aort darlığı çıktı ve çok yakın takip edilmesi gerekiyor. Düzelme ihtimali yokmuş. Darlık seviyesi ilerlerse bebeği sezeryanla alacaklar. Bu şekilde ilerlese bile Doğum sonrası her halükarda bi takım ameliyatlar geçirmesi gerekiyormuş. Sizden ricam bizim için dua etmeniz o kadar çok ihtiyacım var ki😔😔😔... Rabbim herkesin bebeğine sağlık versin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻
GamzeCan Nil_19 Allah yardımcınız olsunn canım Allah şifa versin sağ salim kucağına almayı nasip etsin insallah🙏🏻
Meryu Nil_19 Amin Allah yardımcın olsun inşallah doğduğunda yanılmışız derler Allah kimseye korktuğunu yaşatmasın
Rknvlkn Nil_19 rabbim biran önce sağlık şifa nasip etsin inşallah canım sıkma canını allah büyük ne olacağı hiç belli olmaz
Nil_19 Meryu O kadar çok istiyorum ki bi gidiyim yanlış görmüşüz desinler. Sırf belki bi hata vardır diye 5 doktora göründüm 😔
anapanda12 Çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin hepimize inşaAllah dua edeceğim sana. Sende bol bol YA ŞAFİİ zikrini çek güzelim. İnşaAllah bir mucize olur ve durumunuz düzelir. Allah büyük. 🤲💕
Nil_19 anapanda12 Dua ediyorum hep Sadece kendime değil herkese Rabbim hiç bi annenin kucağını boş bırakmasın..