Gulay77 Kızlar 6+2 günlük hamileyim 4 haftalıkken öğrendim, öğrendiğim gündem bu yana kasık ağrım var ama 2 gündür çok var. Gaz sancısı gibi oluyo arada kramp tarzı normal mi yaşayan var mı.?
Burcuxyz Gulay77 hayırlı olsun bebişin canım agrıların normal benimde ara ara hala oluyor 3,5 aylık oldum 16. Haftama yeni girdim
belgintugtek Gulay77 bende bugün aşırı zorlandım dik duramadım resmen yatınca geçiyor ilk 3 ay böyle malesef sonra düzeliyor herşey ikinciye hamileyim 🤗🤗