Kardelenn0212 Valla ben 37+6 haftaligim 22 haftalıkken bebeğim kasiklarima düştü kanala girdi erken doğum riski var dediler doktor sadece yatacaksın dedi o hiç mümkün olmadı eşimin marketi var mecbur oradayım mal yerleştirdim koli kaldırdım şükürler olsun ki hiçbir sorun yaşamadım he ağrısı sancısı çok ayrı onları çektim tabi ama ben biraz tez canliyim yatamıyorum sıkılıyorum bir yerden sonra tabi benim gibi ol asla demiyorum demem çok dikkat et kendine bana olmadı sana olmaz diye birşey yok önce Rabbime emanet et yavrunu sonra sen elinden gelenin fazlasını yap Allah'ın izniyle hicbirsey olmaz gelişim olarak falan da korkma benim kız 1 ay önden bile gidiyor gelişimi gayet sağlıklı herşey yaratandan sağlıcakla kal bebisinle