mavi_8 (29+5)Arkadaşlar doktorum bugün 7. Ayın bitmesine 1 hafta var dedi. Bu sitede farklı yorumlar var. Sizin fikriniz nedir, doktora bu durumu soran var mı?
PrensesimDoga mavi_8 emin değilim kesinlikle. Şahsim fikrim 7 içindesiniz galiba ben 30 haftalık oldum 7.5 aylık olduğumu düşünüyorum
BurcuY mavi_8 29x7=203 5 günü de eklersek 208 olur 7 ay gittiğinde 210 günlük olman lazım yani 2 gün sonra 7. Ay bitio
GoncaKeskin mavi_8 ben bugün gittm 28 haftalığım tam bana 7 aylık olmussun dedi sende 7bucuk oluyosun onzaman ama burdaki rakama göre 3 ay var ama 8 9. 2 ay kalmıs oluyor bende anlamadm